97% van de klanten van Eska Ventilatieonderhoud bevelen ze aan!

Een jaar na de eerste beoordeling voor Eska Ventilatieonderhoud is het de hoogste tijd om de balans op te maken. Sinds vorig jaar werken ze samen met Feedback Company. Het hele jaar door genieten bewoners van een gezonde binnenlucht. De monteurs van ons ventilatiebedrijf installeren en onderhouden vele woonhuisventilatoren. De groei van het aantal Verenigingen van Eigenaren laat zien dat Eska goed werk levert. De beoordelingen van hun klanten willen we graag met jullie delen. Ze bevestigen natuurlijk het geen waar PronkGroep voor staat: Een hoge kwaliteitstandaard, persoonlijke service en gemak waarbij bewoners zorgeloos genieten van een gezond binnenklimaat. Tot grote tevredenheid concluderen we dat 97% van de klanten van Eska Ventilatieonderhoud ze aanbevelen bij familie en vrienden! Natuurlijk zijn we bij PronkGroep ook trots op de beoordeling van een 8,5 op 190 beoordelingen! De beoordelingen behandeld Feedback Company. Dit onafhankelijke platform verzameld beoordelingen van bedrijven. Zo geven ze een eerlijk beeld van onze particulieren discipline voor ventilatietechniek.

Over welke punten zijn de klanten van Eska nu zo tevreden?

  • Duidelijke communicatie en persoonlijke service.
  • Vriendelijke medewerkers die de tijd nemen.
  • Kennis van zaken door goed advies.
  • Staan direct klaar als er het niet gaat zoals gewenst.
  • “Zeer vriendelijke monteur die zelf naar oplossingen en mogelijkheden kijkt.”

Wat doen we goed en juist anders dan de rest?

Bij Eska Ventilatieonderhoud zijn ze hard aan de slag om de aanschaf van een ventilatiesysteem niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken. Bij de ventilatie installateur vergelijkt u uw nieuwe ventilatiesysteem helemaal online. Dus niet langs vijf verschillende installatiebedrijven en u hoeft ook niet meer te onderhandelen. We werken met een klein team in Barendrecht en een landelijke service en garantie. Daarnaast kunnen klanten rekenen op een vriendelijke service die snel reageert op vragen via de mail of telefoon.

Wat zijn de plannen voor de toekomst?

Het verbeteren van onze website en het aanbod krijgt nog steeds de meeste aandacht. Om bewoners beter van dienst te zijn blijven ze werken aan de informatievoorziening via de website. Met uitgebreide artikelen over de nieuwste producten, testresultaten van woonhuisventilatoren en gedetailleerde foto’s. Daarnaast hoopt Eska bewoners binnenkort een reservering te laten maken via de website. Zo beschikken bewoners over de volledige vrijheid om afspraken te plannen.